0 1 0 0 0 15.10.2008Redshoes i BebikoNutricia Polska, lider na rynku żywości dla niemowląt i dzieci, ujawniła nowe opakowanie mleka modyfikowanego do żywienia następnego – Bebiko. Prezentacja relaunchu opakowania skierowana była do środowiska medycznego, a nastąpiła na jesiennej, trzydniowej, ogólnopolskiej konferencji neonatologicznej w Wałczu.
0 1 0 0 0 15.10.2008„Uwolnij słonia!” – kampania miesięcznika „?dlaczego”Kino, radio, telewizja, kampania BTL na największych uczelniach, film w gazecie, marketing wirusowy – ruszyła zmasowana akcja „Uwolnij słonia!”. Słoń jest w tym przypadku metaforą problemów, a redakcja „?dlaczego” ogłosiła wielką akcję uwalniania akademickich słoni.
0 1 0 0 0 15.10.2008Doktor Em Mailowski rusza na badaniaDoktor Em Mailowski wyrusza na badania w Polskę. Profilaktycznym badaniom poddani zostaną redaktorzy newsletterów i ich czytelnicy. Doktor Em Mailowski ma zadanie: zdiagnozować patologie i dolegliwości polskich newsletterów i stworzyć model newslettera „idealnego”.
0 1 0 0 0 15.10.2008Rusza druga edycja konkursu dla firm przyjaznych mamom – „Mama w pracy”Fundacja Świętego Mikołaja – przygotowująca kampanie społeczne na rzecz poprawy sytuacji matek na rynku pracy oraz rodzinnych domów dziecka – wraz z Rzeczpospolitą oraz instytutem badawczym MillwardBrown SMG/KRC rozpoczynają drugą edycję konkursu dla firm przyjaznych mamom – Mama w pracy. Ma on promować najlepsze wzorce i wyłonić przedsiębiorstwa najbardziej przyjazne macierzyństwu swoich pracownic. Firmy mogą zgłaszać swój udział już od 15 października 2008.
0 1 0 0 0 15.10.2008Dwie okładki Outdoor MediaPaździernikowy numer magazynu Outdoor Media ma dwie okładki. Odnoszą się one do artykułów „Sex in the city” oraz reklamy zakazanej. Materiał opracowała Iza Zbonikowska, nowa redaktor naczelna Outdoor Media. Dodatkowo zmierzyli się z nim Danuta Gibka i Konrad Piwowarczyk – nowi współpracownicy magazynu.
0 1 0 0 0 15.10.2008Times Square Public Relations wzmacnia współpracę z PMG, Inc.Wiktor W. Kammer, szef Times Square Public Relations, podczas swojej ostatniej wizyty w Nowym Jorku poszerzył zakres współpracy z amerykańskim partnerem - Play Music Group – nowojorską agencją zajmującą się organizowaniem koncertów i promocją młodych muzyków na jednym z najbardziej konkurencyjnych rynków świata jakim jest USA.
0 1 0 0 0 15.10.2008Qashqai + 2 i nowe Murano w kampanii TBWANissan Sales Central & Eastern Europe rozpocznie w październiku sprzedaż nowego 7-osobowego Nissana Qashqai + 2. Agencja TBWA jest odpowiedzialna za kampanię wprowadzającą na rynek nowy model Nissana pt. „Crossovery Nissana Stworzone do miejskich zabaw”.
0 1 0 0 0 15.10.2008Zimowa kampania marek Goodyear i DunlopGrupa Goodyear w Polsce rozpoczyna zimową kampanię reklamową swoich marek premium: Goodyear i Dunlop. Działania będą prowadzone w mediach drukowanych oraz internecie.
0 1 0 0 0 15.10.2008Polacy wskazali produkty, które są ich zdaniem wizytówką PolskiWedel wytypowany został przez Polaków jako polska marka ciesząca się największym uznaniem, najczęściej użytkowana i najbardziej godna polecenia. Marka zdobyła 32,6 punktów w 100 - punktowym indeksie zaufania. W kategorii produktów gospodarczych wysokie miejsce zajęły marki Zelmer (21,2 pkt) i Polar (18,5 pkt). Wśród materiałów budowlanych najczęściej wymieniany był Atlas (15,1 pkt), natomiast wśród kosmetyków Dr Irena Eris (11,6 pkt). Badania są punktem wyjścia dla organizowanego przez DEMO Effective Launching oraz Kupuj Nasze.pl, I Forum Polskiego Produktu Kupuj Nasze.pl, które odbędzie się 24 października w Gdańsku.
0 1 0 0 0 15.10.2008Agencja PR Martis Consulting zmieniła siedzibę13 października 2008 roku agencja Public Relations Martis Consulting zmieniła siedzibę. Firma przeprowadziła się do własnego biura na warszawskim Mokotowie przy ul. Bukowińskiej 22.