8 800 darów od DPD Masterlink
  • 0
  • 1
15.01.2007

8 800 darów od DPD Masterlink

W ramach akcji Noworoczna Paczka DPD Masterlink, udało się w tym roku zebrać 8 800 darów, które doręczone będą potrzebującym dzieciom w całej Polsce. Akcja zbiórki zabawek rozpoczęła się na początku grudnia 2006 w każdym z 50 oddziałów firmy. W akcję zaangażowani byli pracownicy DPD Masterlink oraz Klienci firmy.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

15 stycznia 2007

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
15.01.2007

Karnawałowa kampania reklamowa linii Tex Mex Delecty

Od połowy stycznia do początku marca 2007 roku potrwa silna kampania wspierająca linię produktów meksykańskich marki Delecta. Działania reklamowe obejmą telewizję, prasę i internet. To trzeci etap długofalowego wsparcia pod niezmiennym hasłem „Odkryj Meksyk w swoim domu!”. Nową formą promocji jest konkurs dla internautów, zorganizowany na łamach strony www.odkryjmeksyk.pl, w którym główną nagrodą jest wycieczka do Meksyku.