Żyj modnie, konsumuj i pozwól żyć innymŻyj modnie, konsumuj i pozwól żyć innymŻyj modnie, konsumuj i pozwól żyć innymŻyj modnie, konsumuj i pozwól żyć innym

Żyj modnie, konsumuj i pozwól żyć innym

Żyj modnie, konsumuj i pozwól żyć innym
Jakub Müller

Jakub Müller

-

redaktor, Marketing przy Kawie

Jakub Müller

Jakub Müller

redaktor
Marketing przy Kawie

W branży marketingowej działa od 2005 roku. Autor kilkuset artykułów, felietonów, analiz i wywiadów w mediach internetowych i drukowanych. Współtwórca strategii marketingowych i prelegent na konferencjach branżowych. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu mediów i CSR-u.

„Rozkoszna zaraza. O rządach mody i kulturze konsumpcji” to z pewnością pozycja nietuzinkowa – tak ze względu na autorów, jak i ujęcie tematyki. Młodzi badacze z Uniwersytetu Mikołaja Kopernika zadali sobie trud analizy mody jako zjawiska i przeprowadzili ją w sposób dużo głębszy i wrażliwszy niż autorzy zazwyczaj dość jednostronnych opracowań tego tematu, prezentowanych w mediach. Konsumeryzm w ujęciu publicystycznym to z reguły dowód na degenerację współczesnych społeczeństw, natomiast fetyszyzacja marketingu i reklamy prowadzi wyłącznie do nowego zniewolenia człowieka. Tymczasem społeczne naśladownictwo i dążenie do wyróżnienia się jednocześnie to zjawisko niosące z sobą również – ku przerażeniu dyżurnych krytyków – pewne pozytywy.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się