Związek bojowników o własne interesy - Marketing przy Kawie
Związek bojowników o własne interesyZwiązek bojowników o własne interesyZwiązek bojowników o własne interesyZwiązek bojowników o własne interesy

Związek bojowników o własne interesy

Związek bojowników o własne interesy
Piotr Ślusarski

Piotr Ślusarski

-

Piotr Ślusarski

Piotr Ślusarski

„Dość monopolu na informację w Sieci”, „Jedno źródło – żaden wybór”, „Informacja jest dla wszystkich” – pod takimi hasłami wyszukiwarka Ask.com próbowała wzniecić płomień rewolucji w sercach „mas pracujących” Londynu. Próbowała, co ciekawe, incognito. Atakowanym „monopolistą” był oczywiście koncern Google.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Podobał Ci się artykuł?

Wesprzyj naszych redaktorów i dziennikarzy, stawiając dużą czarną.


Postaw mi kawę na buycoffee.to