Zuchwała kradzież lodów - Marketing przy Kawie
Zuchwała kradzież lodówZuchwała kradzież lodówZuchwała kradzież lodówZuchwała kradzież lodów
Akcja obmyślona na zimno (fot. kadr ze spotu)

Zuchwała kradzież lodów

Zuchwała kradzież lodów
Advertisement
Michał Tomal

Michał Tomal

-

dziennikarz, Marketing przy Kawie

Michał Tomal

Michał Tomal

dziennikarz
Marketing przy Kawie

Pierwsza wiosenna kampania promująca lody powinna być zrobiona z przytupem. Takie założenie najwyraźniej przyjęli specjaliści pracujący dla Diplom-Is, marki królującej na norweskim rynku. W ubiegłym roku w skutecznym otwarciu nowego sezonu pomogli influencerzy. Tym razem do przeskoczenia wysoko zawieszonej poprzeczki wykorzystano potęgę mediów społecznościowych.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Podobał Ci się artykuł?

Wesprzyj naszych redaktorów i dziennikarzy, stawiając dużą czarną.


Postaw mi kawę na buycoffee.to