Szokująca, brutalna i dosłowna – tak w skrócie można określić najnowszą viralową reklamę społeczną z udziałem aktorki Emmy Thompson. W spocie zatytułowanym „I am Elena” mocne środki wyrazu mają wstrząsnąć odbiorcą, by tym bardziej zwrócić jego uwagę na problem niewolnictwa seksualnego w Wielkiej Brytanii.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Thompson, dwukrotna laureatka Oscara, nie należy do grona celebrities pojawiających się co tydzień na okładkach wielkonakładowych czasopism. Jeżeli już decyduje się wesprzeć jakąś kampanię, to nie po to, by firmować swym nazwiskiem produkty danej marki. Swoje umiejętności aktorskie oddaje raczej na usługi kampanii społecznych.W tej przygotowanej dla fundacji Helen Bamber opowiadana jest historia kobiety przed i po tym, jak została ona sprzedana do domu publicznego.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.