Znajdź drogę wyjścia z dżungli rabatów. Gubisz w niej zyskZnajdź drogę wyjścia z dżungli rabatów. Gubisz w niej zyskZnajdź drogę wyjścia z dżungli rabatów. Gubisz w niej zyskZnajdź drogę wyjścia z dżungli rabatów. Gubisz w niej zysk

Znajdź drogę wyjścia z dżungli rabatów. Gubisz w niej zysk

Znajdź drogę wyjścia z dżungli rabatów. Gubisz w niej zysk
Richard Zinoecker

Richard Zinoecker

-

Richard Zinoecker

Richard Zinoecker

Obniżanie cen, np. poprzez rabaty, to najprostszy mechanizm obrony przed spadkiem popytu. To też sposób na przejęcie udziałów rynkowych czy przyciągnięcie klientów konkurencji. Wielu zarządzających hołduje temu przekonaniu. W efekcie oferta ich firm zaczyna sprowadzać się do poziomu cen. Cena stanowi jedyny argument sprzedażowy.

W takiej sytuacji cała wartość, jaką firma dostarcza klientowi, jest pomijana w komunikacji, a to przekłada się bezpośrednio na osłabienie wizerunku marki. Warto pamiętać, że cena jest tym miernikiem, który określa wartość oferowanych produktów i usług. Obniżając ceny w sposób nieprzemyślany, obniżamy równocześnie postrzeganą wartość produktów.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się