Marka Lay’s przesłała uśmiech przez całą Polskę (wideo)
  • 1
  • 0
16.02.2017

Marka Lay’s przesłała uśmiech przez całą Polskę (wideo)

Aktywacja marki Lay’s polegała na przekazaniu uśmiechu na odległość setek kilometrów przy użyciu specjalnych paczek chipsów. 24 stycznia w Zakopanem stanęła tajemnicza winda.

Kiedy przechodzień nacisnął przycisk z symbolem uśmiechu, drzwi windy otwierały się. Za nimi umieszczony był ekran, który ukazywał młodych twórców z YouTube, znajdujących się w tym samym momencie na molo w Sopocie.

Zainteresowani mogli porozmawiać z twórcami kanału Jelenie Jaja. Piotr Jeleń, Michał Floriańczyk i Sebastian Ferlei zachęcali do przesłania uśmiechu na odległość 710 kilometrów.

Działania promowały nowe smaki chipsów (Temperamentną Salsę i Sezonowany Stek) oraz przypominały o akcji „Uśmiechnij się z Lay’s”. W jej ramach za każde zamieszczone w social media selfie z promocyjnym opakowaniem marka przekazuje 1 zł na rzecz wybranych fundacji charytatywnych.

Kreacja, realizacja eventu i produkcja filmu: Ewesa. Przy aktywacji pracowały również agencje: VML, BBDO, OMD i Questia.

  • 7

16 lutego 2017

  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
16.02.2017

Polski rynek opakowań będzie rósł dwukrotnie szybciej niż światowy – prognozuje Equity Advisors (infografika)

Rynek producentów opakowań w Polsce jest wart 33,5 mld zł. W 2020 r. osiągnie jednak wartość 46 mld zł przy rokrocznym wzroście na poziomie około 6,8 proc. – wynika z raportu „Branża opakowań w Polsce 2010–2016 i prognozy 2017–2020”, przygotowanego przez Equity Advisors. Wyższe tempo wzrostu rynku opakowań będzie determinowane przede wszystkim rosnącymi wydatkami na konsumpcję, zmianą stylu życia oraz eksportem.

Reklama
Reklama