Z podziemia do Hollywood - Marketing przy Kawie
Z podziemia do HollywoodZ podziemia do HollywoodZ podziemia do HollywoodZ podziemia do Hollywood

Z podziemia do Hollywood

Z podziemia do Hollywood
Tomasz Gregorczyk

Tomasz Gregorczyk

-

dziennikarz, Marketing przy Kawie

Tomasz Gregorczyk

Tomasz Gregorczyk

dziennikarz
Marketing przy Kawie

Ma na koncie wywiady z Jackiem Troutem, Philipem Kotlerem, Alem Riesem, Chickiem Coreą, Waynem Shorterem, Ornettem Colemanem i Sonnym Rollinsem. Dziennikarz Programu 2 Polskiego Radia. Stały felietonista miesięcznika „Muzyka w Mieście”, redaktor kwartalnika kulturalnego „Fragile”. Publikował m.in. w magazynie „Glissando”, „Ruchu Muzycznym”, „Jazz Forum”. Dla Marketingu przy Kawie pisze od 2006 roku.

Nazywają je „fejkami” lub po prostu parodiami. Czasami służą walce z konsumpcyjną kulturą lub nielubianą firmą, czasami po prostu zabawie. Jednak zdarzają się fałszywki równie dobre jak prawdziwa kreacja, a nawet od niej lepsze. Niezamówione i niechciane reklamy nie dość, że mogą całkiem skutecznie promować dany produkt, to często z powodzeniem lansują swoich twórców.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Podobał Ci się artykuł?

Wesprzyj naszych redaktorów i dziennikarzy, stawiając dużą czarną.


Postaw mi kawę na buycoffee.to