Wyobrażeniami wyborców można manipulowaćWyobrażeniami wyborców można manipulowaćWyobrażeniami wyborców można manipulowaćWyobrażeniami wyborców można manipulować

Wyobrażeniami wyborców można manipulować

Wyobrażeniami wyborców można manipulować
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej

Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej

-

Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej

Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej

Polakom brakuje uczciwego, profesjonalnego i reprezentacyjnego prezydenta. Naukowcy z Katedry Psychologii Marketingu SWPS zbadali, jakimi cechami powinien odznaczać się idealny kandydat. Okazuje się, że wyobrażenia wyborców dotyczące danego polityka można zmieniać.

Naukowcy z Katedry Psychologii Marketingu SWPS przeprowadzili badania, których celem było określenie tzw. umysłowej mapy preferencji wyborców. Dzięki niej można ustalić, jakie miejsce w świadomości elektoratu zajmuje polityk w porównaniu z konkurencją, dowiedzieć się, co determinuje decyzje wyborcze, a także poznać idealny wzorzec polityka. W 2007 r.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja