Polakom brakuje uczciwego, profesjonalnego i reprezentacyjnego prezydenta. Naukowcy z Katedry Psychologii Marketingu SWPS zbadali, jakimi cechami powinien odznaczać się idealny kandydat. Okazuje się, że wyobrażenia wyborców dotyczące danego polityka można zmieniać.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Naukowcy z Katedry Psychologii Marketingu SWPS przeprowadzili badania, których celem było określenie tzw. umysłowej mapy preferencji wyborców. Dzięki niej można ustalić, jakie miejsce w świadomości elektoratu zajmuje polityk w porównaniu z konkurencją, dowiedzieć się, co determinuje decyzje wyborcze, a także poznać idealny wzorzec polityka. W 2007 r.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.