Aż 7,9 miliona Europejczyków obejrzało na przełomie kwietnia i maja br. spot reklamowy Warszawy emitowany w stacji BBC World. To ogromny sukces w promocji Warszawy i kolejne osiągnięcie Warsaw Destination Alliance. Teraz Fundacja prezentuje efekty kampanii oraz opinie o Warszawie i Polsce wynikające z badań przeprowadzonych przez stację BBC World.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Kampania reklamowa Warszawy prowadzona przez Warsaw Destination Alliance w stacji BBC World trwała 4 tygodnie. Od 20 kwietnia do 19 maja wyemitowano 250 30-sekundowych spotów promujących stolicę Polski jako dogodny i atrakcyjny kierunek wypraw turystycznych, kulturalnych i biznesowych. Reklama skierowana była do szerokiego grona widzów stacji BBC World w całej Europie.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.