Wirtualne światy gier komputerowych nowymi nośnikami reklamWirtualne światy gier komputerowych nowymi nośnikami reklamWirtualne światy gier komputerowych nowymi nośnikami reklamWirtualne światy gier komputerowych nowymi nośnikami reklam

Wirtualne światy gier komputerowych nowymi nośnikami reklam

Wirtualne światy gier komputerowych nowymi nośnikami reklam
Joanna Sobczyk

Joanna Sobczyk

-

Joanna Sobczyk

Joanna Sobczyk

Gry komputerowe to ogromny rynek dla reklamodawców. Nierzeczywiste światy można zapełniać produktami uwiarygodniającymi ich związek ze światem off-line. Gracze potrzebują poczucia, że znajdują się w środowisku podobnym do ich otoczenia, o ile oczywiście nie walczą z potworami z mieczami w rękach. Oprócz product placement w rozbudowanych grach projektuje się często proste gierki stanowiące dla produktu element kampanii PR albo interaktywnej gry-zabawy (advertainment).

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja