W marketingu jak w miłości. Podtrzymuj zainteresowanieW marketingu jak w miłości. Podtrzymuj zainteresowanieW marketingu jak w miłości. Podtrzymuj zainteresowanieW marketingu jak w miłości. Podtrzymuj zainteresowanie

W marketingu jak w miłości. Podtrzymuj zainteresowanie

W marketingu jak w miłości. Podtrzymuj zainteresowanie
Anna Palewicz

Anna Palewicz

-

Anna Palewicz

Anna Palewicz

Zgodnie z wynikami badań przedstawionych w raporcie „Płeć konsumenta w marketingu”, opracowanym przez serwis Marketingkobiet.pl, kobiety są bardziej wymagającymi konsumentami niż mężczyźni. Związane jest to z poszukiwaniem przez nie produktu idealnego, dopasowanego do ich oczekiwań i wyobrażeń, a co za tym idzie – sprawdzaniem wielu możliwości rynkowych. 

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się