Jak bezpiecznie przechodzić przez ulicę, uczą się już dzieci w przedszkolach: „Na chodniku przystań bokiem/Popatrz w lewo bystrym okiem/Skieruj w prawo wzrok sokoli/Znów na lewo spójrz powoli”. Marketerzy z infantylnych wierszyków niewiele sobie robią, uznając te kilka sekund naszego życia, kiedy przechodzimy na drugą stronę ulicy, za zbyt cenne, żeby marnować je na rozglądanie się wokół, więc wszelką cenę starają się skierować naszą uwagę na to, co pod naszymi stopami. Bo pozornie banalną uliczną zebrę zinterpretować można na wiele sposobów.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.