Bajka o trzech świnkach, którym zagrażał zły wilk, jest dosyć znana. Ale czy zastanawialiście się kiedyś, jak bardzo sensacyjnie mógłby brzmieć prasowy nagłówek opisujący jej finał? Zły wilk ugotowany żywcem...
Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
A gdyby po takim artykule nastąpiło dziennikarskie śledztwo, które ujawniłoby, że wilk chorował na astmę i tak naprawdę padł ofiarą spisku? W takiej sytuacji trzeba by zmienić zakończenie bajki albo wręcz napisać ją na nowo.
Za przepisanie tej popularnej historyjki zabrała się agencja BBH Londyn, tworząc spot promujący dziennik „The Guardian”.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.