„Trzy małe świnki” według „Guardiana”„Trzy małe świnki” według „Guardiana”„Trzy małe świnki” według „Guardiana”„Trzy małe świnki” według „Guardiana”

„Trzy małe świnki” według „Guardiana”

„Trzy małe świnki” według „Guardiana”
Beata Wasylkiewicz-Jagoda

Beata Wasylkiewicz-Jagoda

-

Beata Wasylkiewicz-Jagoda

Beata Wasylkiewicz-Jagoda

Bajka o trzech świnkach, którym zagrażał zły wilk, jest dosyć znana. Ale czy zastanawialiście się kiedyś, jak bardzo sensacyjnie mógłby brzmieć prasowy nagłówek opisujący jej finał? Zły wilk ugotowany żywcem...

A gdyby po takim artykule nastąpiło dziennikarskie śledztwo, które ujawniłoby, że wilk chorował na astmę i tak naprawdę padł ofiarą spisku? W takiej sytuacji trzeba by zmienić zakończenie bajki albo wręcz napisać ją na nowo.

Za przepisanie tej popularnej historyjki zabrała się agencja BBH Londyn, tworząc spot promujący dziennik „The Guardian”.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja