62. edycja Cannes Lions dobiegła końca. Marketingowy charakter festiwalu rozmywa się, a on sam wędruje w stronę nowych technologii i nagłaśniania ważnych kwestii społecznych.
Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Niemal żadna z wyróżnionych reklam nie promuje już wyłącznie samej firmy czy usługi. Nagłaśnianie problemów społecznych czy innowacyjne rozwiązania w życiu codziennym – właśnie takie kreacje zostały docenione na tegorocznym festiwalu.
W zdecydowanej, a nawet miażdżącej przewadze nagrodzono kampanie, których głównym kanałem jest Internet (ze wskazaniem na social media).
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.