Vine w praktyce: zobacz, jak go używaćVine w praktyce: zobacz, jak go używaćVine w praktyce: zobacz, jak go używaćVine w praktyce: zobacz, jak go używać
Pomysł General Electric na wykorzystanie Vine (fot. Lowes)

Vine w praktyce: zobacz, jak go używać

Vine w praktyce: zobacz, jak go używać
Katarzyna Szulik

Katarzyna Szulik

-

, Artivia.pl Internetowa Agencja Prasowa

Katarzyna Szulik

Katarzyna Szulik

Artivia.pl Internetowa Agencja Prasowa

Gdyby przełożyć realia mediów społecznościowych na igrzyska olimpijskie, aplikację Vine można by nazwać czarnym koniem zawodów, ze sporą szansą na złoto. Niewykorzystanie takiego potencjału w marketingu byłoby grzechem. Tylko jak się do tego zabrać?

Twitterowa aplikacja po kilkunastu miesiącach od debiutu doczekała się ponad 40 mln użytkowników. Ich liczba w ciągu trzech kwartałów ubiegłego roku rosła ponad trzy razy szybciej niż liczba użytkowników największego konkurenta – Instagrama.

Przez pierwsze miesiące od startu nowego rozwiązania polscy marketingowcy mogli co najwyżej podziwiać vine’owe sztuczki amerykańskich kolegów po fachu, bo początkowo Vine był dostępny wyłącznie na iPhone’y i inne urządzenia z systemem iOS.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja