Serce domu i marketera – strategiaSerce domu i marketera – strategiaSerce domu i marketera – strategiaSerce domu i marketera – strategia

Serce domu i marketera – strategia

Serce domu i marketera – strategia
Barbara Stawarz-García

Barbara Stawarz-García

-

Barbara Stawarz-García

Barbara Stawarz-García

Absolwentka dziennikarstwa i komunikacji na Uniwersytecie Warszawskim oraz marketingu internetowego w Szkole Głównej Handlowej. Prowadzi agencję content marketingową Happy Content. Wcześniej związana m.in. z Hubert Burda Media oraz „Rzeczpospolitą”. Pracowała dla marek takich jak Allegro, Pfizer, ING Bank Śląski czy LG. Autorka licznych publikacji prasowych z zakresu marketingu internetowego. Prelegentka na konferencjach branżowych oraz trener i wykładowca m.in. na SGH, AGH, Uniwersytecie SWPS. W 2016 r. została wyróżniona przez magazyn „Brief” w rankingu 50 najbardziej kreatywnych osób w biznesie.

Pracę nad strategią content marketingową dzielimy na kilka obowiązkowych etapów, podczas których firma odpowiada sobie często na kluczowe pytania dotyczące jej funkcjonowania. Środkiem do realizacji strategicznych celów są skuteczne treści. Ale by takie powstały, niezbędne jest uporządkowanie kluczowych kwestii. Poniżej – fragment „Content marketingu po polsku” Barbary Stawarz.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się