Ścieżka zdrowia w 3DŚcieżka zdrowia w 3DŚcieżka zdrowia w 3DŚcieżka zdrowia w 3D

Ścieżka zdrowia w 3D

Ścieżka zdrowia w 3D
Elżbieta Bartoszewska

Elżbieta Bartoszewska

-

Elżbieta Bartoszewska

Elżbieta Bartoszewska

Sportowcy biją rekordy w swoich dyscyplinach. A marki sportowe? Mogą bić ewentualnie rekordy Guinnessa – ale to oczywiście po to, by następnie bić rekordy sprzedaży. Reebok właśnie ten kierunek obrał ostatnio jako swoją drogę do zwycięstwa. Wyruszył w nią z pędzlami i hantlami.

17 listopada, w Światowy Dzień Bicia Rekordów Guinnessa, na londyńskim placu na West India Quays odsłonięto najdłuższe i największe malowidło 3D na świecie. Jego powierzchnia wyniosła 1160,4 m².

Kto zapisał się w ten sposób na kartach historii? Artyści malujący pod szyldem 3D Joe and Max, którzy stworzyli to uliczne dzieło – choć nie dla własnej sławy, lecz na zlecenie marki Reebok.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja