Samochód w SieciSamochód w SieciSamochód w SieciSamochód w Sieci

Samochód w Sieci

Samochód w Sieci
Beata Wasylkiewicz-Jagoda

Beata Wasylkiewicz-Jagoda

-

Beata Wasylkiewicz-Jagoda

Beata Wasylkiewicz-Jagoda

Toyotę i Hondę łączy kreatywne podejście do obecności w Internecie. Ostatnie sieciowe projekty tych dwóch marek zasługują na szczególną uwagę. Pierwszy, przygotowany przez Toyotę, był obecny on-line w pełnej interaktywnej wersji zaledwie przez tydzień. Drugi, stanowiący grę internetową, pozwalał na stworzenie na ekranie monitora namiastki maszyny Rube Goldberga.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się