Rzucanie mięsem nie rzuca na kolana - Marketing przy Kawie
Rzucanie mięsem nie rzuca na kolanaRzucanie mięsem nie rzuca na kolanaRzucanie mięsem nie rzuca na kolanaRzucanie mięsem nie rzuca na kolana

Rzucanie mięsem nie rzuca na kolana

Rzucanie mięsem nie rzuca na kolana
Kornelia Głowacka-Wolf

Kornelia Głowacka-Wolf

-

Kornelia Głowacka-Wolf

Kornelia Głowacka-Wolf

Ledwo ostygł YouTube po mocnych słowach w spocie „Mafia dla psa”, a już po Internecie krąży kolejny film, od którego co wrażliwszym puchną uszy. Przedsięwzięcie „Obywatele decydują" domaga się zmian w sposobie traktowania przez Sejm i Senat obywatelskich inicjatyw ustawodawczych.

„Naszym celem jest ułatwienie Polakom składania obywatelskich projektów ustaw. Domagamy się, aby ustawy, pod którymi zebrano 100 tysięcy podpisów, były rzetelnie rozpatrywane przez polityków. Do dziś 4 580 000 Polaków podpisało się pod obywatelskimi projektami ustaw, które trafiły do sejmowego »kosza« lub sejmowej »zamrażarki«.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja