Reklama branży motoryzacyjnej po III kw. 2013 r. Poziom wydatków bez zmianReklama branży motoryzacyjnej po III kw. 2013 r. Poziom wydatków bez zmianReklama branży motoryzacyjnej po III kw. 2013 r. Poziom wydatków bez zmianReklama branży motoryzacyjnej po III kw. 2013 r. Poziom wydatków bez zmian

Reklama branży motoryzacyjnej po III kw. 2013 r. Poziom wydatków bez zmian

Reklama branży motoryzacyjnej po III kw. 2013 r. Poziom wydatków bez zmian
Equinox Polska

Equinox Polska

-

Equinox Polska

Equinox Polska

Branża motoryzacja w kraju odczuwa skutki kryzysu i utrzymuje wydatki reklamowe na poziomie sprzed roku. Po pierwszych trzech kwartałach 2013 r. całkowite wydatki na reklamę zamknęły się tu kwotą prawie 788 mln zł (dane cennikowe) – wynika z analizy Equinox Polska.

Oznacza to, że średni koszt reklamy jednego sprzedanego auta wśród największych reklamodawców (Toyota, Skoda, Renault) wyniósł 4097 zł (zeszłoroczne wydatki: 4152 zł).

Za to marki luksusowe biją rekordy – Infiniti wydaje ponad 32 tys. zł na reklamę każdego sprzedanego pojazdu

Opublikowane przez instytut badawczy Kantar Media i opracowane przez ekspertów niezależnego domu mediowego Equinox Polska dane za trzy kwartały tego roku pokazują, że tegoroczne wydatki reklamowe branży motoryzacyjnej są zbliżone do tych z roku 2012.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się