W 2013 wydatki reklamowe w kraju zmalały. Przyszły rok przyniesie wzrost – ZenithOptimediaW 2013 wydatki reklamowe w kraju zmalały. Przyszły rok przyniesie wzrost – ZenithOptimediaW 2013 wydatki reklamowe w kraju zmalały. Przyszły rok przyniesie wzrost – ZenithOptimediaW 2013 wydatki reklamowe w kraju zmalały. Przyszły rok przyniesie wzrost – ZenithOptimedia

W 2013 wydatki reklamowe w kraju zmalały. Przyszły rok przyniesie wzrost – ZenithOptimedia

W 2013 wydatki reklamowe w kraju zmalały. Przyszły rok przyniesie wzrost – ZenithOptimedia
Łączna wartość tegorocznych wydatków na reklamę w Polsce spadła o 5,6%. W przyszłym roku wzrosną one o 1,4%, a ich wartość na koniec roku wyniesie 6,456 mld zł netto – wynika z prognoz domu mediowego ZenithOptimedia.

Rosną także wydatki na globalnym rynku reklamowym – w tym roku będą wyższe od ubiegłorocznych o 3,6%, a w 2014 r. wzrosną o kolejne 5,3%.

Głównym motorem tego wzrostu będzie mobile. W tym roku wydatki na reklamę na urządzeniach mobilnych stanowią 2,7% globalnych wydatków reklamowych, jednak według prognoz ZenithOptimedia do 2016 r.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja