Łączna wartość tegorocznych wydatków na reklamę w Polsce spadła o 5,6%. W przyszłym roku wzrosną one o 1,4%, a ich wartość na koniec roku wyniesie 6,456 mld zł netto – wynika z prognoz domu mediowego ZenithOptimedia.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Rosną także wydatki na globalnym rynku reklamowym – w tym roku będą wyższe od ubiegłorocznych o 3,6%, a w 2014 r. wzrosną o kolejne 5,3%.
Głównym motorem tego wzrostu będzie mobile. W tym roku wydatki na reklamę na urządzeniach mobilnych stanowią 2,7% globalnych wydatków reklamowych, jednak według prognoz ZenithOptimedia do 2016 r.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.