Reality show w Iraku - Marketing przy Kawie
Reality show w IrakuReality show w IrakuReality show w IrakuReality show w Iraku

Reality show w Iraku

Reality show w Iraku
Hubert Zientek

Hubert Zientek

-

Hubert Zientek

Hubert Zientek

- Trafili? Co widzisz? - Nie wiem, nic nie widzę, straszny dym. Zaraz, widzę! Jeszcze leci! Takie i inne odpowiedzi towarzyszą wielu doniesieniom reporterów wysłanych do relacjonowania wojny w Iraku. Inni wolą przekazy wizyjne, filmując osobliwe polowanie wzdłuż brzegów Tygrysu na pilotów amerykańskich.

Udzieliło im się od innych – pomyślałem bez wahania. Większość bowiem dziennikarzy, czy po prostu ludzi mediów jest wprost owładnięta faktem istnienia wokół nich różnego rodzaju reality shows. Poprzez przyciągnięcie uwagi jak największej liczby widzów mają one za zadanie przygotowanie podatnego gruntu pod emitowane reklamy.

Co jednak sprawia, że nawet w codziennym życiu niektórzy działają tak, jakby występowali w głupawym reality show? Odpowiedź jest jedna: Żądza sensacji.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Podobał Ci się artykuł?

Wesprzyj naszych redaktorów i dziennikarzy, stawiając dużą czarną.


Postaw mi kawę na buycoffee.to