Pracownica biurowa w średnim wieku, średnio zarabiająca, przepracowana, wiodąca normalne życie. Opis głównej bohaterki niedawnej kanadyjskiej kampanii Harlequina nie porywa. Dla wydawnictwa taka postać jest jednak bezcenna. Pozwala mu zarabiać miliony.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Biblioteka Narodowa bije na alarm: czytelnictwo w Polsce spada. W ubiegłym roku aż 63% Polaków nie przeczytało ani jednej książki. Dzieje się tak mimo kilku głośnych akcji społecznych. Przykładem – „Nie czytasz? Nie idę z Tobą do łóżka!” z udziałem Sylwii Chutnik, Kazimiery Szczuki czy Jacka Dehnela, którą uznano za najlepszą kampanię społeczną 2011 roku.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.