Przekonać przekonanych? Kampanie promujące czytelnictwo książekPrzekonać przekonanych? Kampanie promujące czytelnictwo książekPrzekonać przekonanych? Kampanie promujące czytelnictwo książekPrzekonać przekonanych? Kampanie promujące czytelnictwo książek

Przekonać przekonanych? Kampanie promujące czytelnictwo książek

Przekonać przekonanych? Kampanie promujące czytelnictwo książek
Dorota Bidzińska

Dorota Bidzińska

-

Dorota Bidzińska

Dorota Bidzińska

Polskie kampanie promujące czytelnictwo adresowane są głównie do osób młodych. Tymczasem według badań przeprowadzonych przez Bibliotekę Narodową i TNS OBOP, w grupie wiekowej 15–29 lat zanotowano i tak najwięcej czytelników. Czy zatem akcje społeczne zachęcające do czytania to przekonywanie przekonanych?

„Nie czytaj, książki gryzą!” – można usłyszeć w spocie promującym czytelnictwo, stworzonym w ramach akcji Biblioteki Uniwersytetu Warszawskiego i Bibliocreatio.

Znane osoby w przewrotny i ironiczny sposób zniechęcają do sięgnięcia po książkę. „Polacy nie czytają, ale spróbujmy im tego zabronić!” – piszą na temat akcji jej autorzy.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja