Polskie kampanie promujące czytelnictwo adresowane są głównie do osób młodych. Tymczasem według badań przeprowadzonych przez Bibliotekę Narodową i TNS OBOP, w grupie wiekowej 15–29 lat zanotowano i tak najwięcej czytelników. Czy zatem akcje społeczne zachęcające do czytania to przekonywanie przekonanych?
Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
„Nie czytaj, książki gryzą!” – można usłyszeć w spocie promującym czytelnictwo, stworzonym w ramach akcji Biblioteki Uniwersytetu Warszawskiego i Bibliocreatio.
Znane osoby w przewrotny i ironiczny sposób zniechęcają do sięgnięcia po książkę. „Polacy nie czytają, ale spróbujmy im tego zabronić!” – piszą na temat akcji jej autorzy.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.