ProfeskaProfeskaProfeskaProfeska

Profeska

Profeska
Marcin Gieracz

Marcin Gieracz

-

Marcin Gieracz

Marcin Gieracz

W wielu najróżniejszych sytuacjach – czy to na ważnej branżowej imprezie, czy mniej oficjalnym spotkaniu z udziałem ludzi reklamy i marketingu, czy nawet na spotkaniu z klientem – poraża mnie ostatnio ignorancja albo wręcz nonszalancja praktyków, jeśli chodzi o ich macierzystą dziedzinę. Oficjalnie i na poziomie ogólników wszystko jest jasne, nikt niczego nie kwestionuje. W szczegółach i zakulisowych rozmowach sytuacja odwraca się o 180 stopni: cała pozornie zaakceptowana wiedza zostaje opatrzona mnóstwem zastrzeżeń, zanegowana, zbanalizowana, skwitowana pogardliwym wzruszeniem ramion. Potrafią zachowywać się w ten sposób zarówno specjaliści z agencji reklamowych, domów mediowych, jak i sami przedsiębiorcy.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja