Strategia samorządowej kampanii wyborczej – praca u podstaw (część 2)Strategia samorządowej kampanii wyborczej – praca u podstaw (część 2)Strategia samorządowej kampanii wyborczej – praca u podstaw (część 2)Strategia samorządowej kampanii wyborczej – praca u podstaw (część 2)

Strategia samorządowej kampanii wyborczej – praca u podstaw (część 2)

Strategia samorządowej kampanii wyborczej – praca u podstaw (część 2)
Jakub Żurawski

Jakub Żurawski

-

Jakub Żurawski

Jakub Żurawski

Stworzenie właściwej koncepcji działań to podstawowy element każdej strategii wyborczej. Musi uwzględniać nie tylko działania i cele własne oraz dane o wyborcach, lecz również działania kontrkandydatów i wynikające z nich potencjalne zagrożenia. Strategia kampanii zawiera również zwykle szczegółowe założenia taktyczne dotyczące wykorzystania mediów oraz działań bezpośrednich kandydata, bardzo istotnych w wyborach lokalnych. W artykule omówione zostały etapy budowania i wdrażania strategii wyborczej.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja