Pozycjonowanie w czarnym kapeluszu – typowe sposoby i konsekwencje - Marketing przy Kawie
Pozycjonowanie w czarnym kapeluszu – typowe sposoby i konsekwencjePozycjonowanie w czarnym kapeluszu – typowe sposoby i konsekwencje
Sztuczki, których efekty łatwo wymazać (fot. Alistair Cotton/Fotolia)

Pozycjonowanie w czarnym kapeluszu – typowe sposoby i konsekwencje

Pozycjonowanie w czarnym kapeluszu – typowe sposoby i konsekwencje
Łukasz Kret

Łukasz Kret

-

Łukasz Kret

Łukasz Kret

W niektórych branżach na rezultaty pozycjonowania strony internetowej, czyli poprawiania jej pozycji w organicznych wynikach wyszukiwania, trzeba sporo poczekać. Nierzadko zdarza się więc, że firmy lub osoby zajmujące się pozycjonowaniem dążą do efektów na skróty, sięgając po techniki Black Hat SEO. Na co narażają swoje witryny?

Jako Black Hat SEO określa się często działania pozycjonerskie, które są niezgodne ze wskazówkami dla webmasterów, formułowanymi przez Google. Za ich stosowanie administratorzy najpopularniejszej wyszukiwarki nakładają określone kary, ale nie wszystkich zniechęca to do podejmowania ryzyka.

Trzy najczęściej stosowane techniki Black Hat SEO
1.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja