Złe praktyki agencji SEO. Na co uważać? - Marketing przy Kawie
Złe praktyki agencji SEO. Na co uważać?Złe praktyki agencji SEO. Na co uważać?Złe praktyki agencji SEO. Na co uważać?Złe praktyki agencji SEO. Na co uważać?

Złe praktyki agencji SEO. Na co uważać?

Złe praktyki agencji SEO. Na co uważać?
C. Lech, M. Janas

C. Lech, M. Janas

-

C. Lech, M. Janas

C. Lech, M. Janas

Kiedy nakłady reklamodawców na tradycyjne media spadają, a wydatki na Internet rosną w niezadowalającym tempie – branża reklamy w wyszukiwarkach notuje od kilku lat dwucyfrowe wzrosty. Sukces branży SEM przyciąga jednak do niej patologie. Jak niektóre agencje SEM oszukują swoich klientów?

W bieżącym roku, w którym pierwszy raz od transformacji ustrojowej spadnie wartość polskiego rynku reklamowego, reklama w wyszukiwarkach internetowych po raz kolejny notuje dwucyfrowy wzrost, odpowiadając niemal samodzielnie za podnoszenie się wartości całego rynku reklamy internetowej.

Uzasadnieniem może być to, że branża SEM przyciąga reklamodawców argumentami, których łącznie nie potrafi dać nikt inny: skalowalność, mierzalność, efektywność, precyzyjne targetowanie, zaangażowanie odbiorców i szerokie audytorium.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja