Polskie drogi - Marketing przy Kawie
Polskie drogiPolskie drogiPolskie drogiPolskie drogi

Polskie drogi

Polskie drogi
Jakub Żurawski

Jakub Żurawski

-

Jakub Żurawski

Jakub Żurawski

Powoli żegnające się z władzą PiS przyzwyczaiło nas do efektownych przedsięwzięć wizerunkowych także poza okresem kampanii wyborczej. Inne partie nieśmiało starały się do tych działań dołączyć, ale raczej na zasadzie reakcji niż samodzielnej inicjatywy. Oto jednak zaraz po wyborach pojawiły się billboardy z hasłem „Polska na dobrej drodze” i wydawałoby się, że to nie kto inny jak zwycięska PO, korzystając ze sprawdzonych wzorów PiS, podkreśla swój sukces. A tu niespodzianka.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja