Jak pisać teksty SEO, a czego się wystrzegać. Błędy popełniane przez SEO copywriterówJak pisać teksty SEO, a czego się wystrzegać. Błędy popełniane przez SEO copywriterówJak pisać teksty SEO, a czego się wystrzegać. Błędy popełniane przez SEO copywriterówJak pisać teksty SEO, a czego się wystrzegać. Błędy popełniane przez SEO copywriterów
Piszesz teksty SEO? Znaj zasady swojego rzemiosła (fot. Pixabay)

Jak pisać teksty SEO, a czego się wystrzegać. Błędy popełniane przez SEO copywriterów

Jak pisać teksty SEO, a czego się wystrzegać. Błędy popełniane przez SEO copywriterów
Magdalena Wardęcka

Magdalena Wardęcka

-

senior copywriterka i korektorka, Conture

Magdalena Wardęcka

Magdalena Wardęcka

senior copywriterka i korektorka
Conture

Odpowiada za teksty oraz ich jakość, zgodność z wytycznymi i zasadami SEO. W pracy ceni sobie zaangażowanie, dokładność i dobre relacje. Prywatnie pasjonatka literatury. Z wykształcenia historyczka sztuki.

Tworzenie bezwartościowego contentu jest największym błędem popełnianym przez SEO copywriterów. Dobry tekst ma sprzedawać, odpowiadać na pytania, przekazywać wartość merytoryczną, a tym samym budować wiarygodność witryny i korzystnie wpływać na jej pozycjonowanie. O tym bardzo często zapominają copywriterzy. Jakie jeszcze błędy najczęściej popełniają i co mogą zrobić, żeby ich unikać?

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się