Patrz przed siebie – reklama w toaletachPatrz przed siebie – reklama w toaletachPatrz przed siebie – reklama w toaletachPatrz przed siebie – reklama w toaletach
Reklama w toaletach bywa szokująca. Zwłaszcza ta społeczna

Patrz przed siebie – reklama w toaletach

Patrz przed siebie – reklama w toaletach
Jacek Szlak

Jacek Szlak

-

redaktor naczelny, Marketing przy Kawie

Jacek Szlak

Jacek Szlak

redaktor naczelny
Marketing przy Kawie

Od 1997 r. zajmuje się marketingiem zarówno od strony praktycznej, jak i teoretycznej. Od 2003 r. prowadzi serwis Marketing przy Kawie. Publicysta zajmujący się komunikacją marketingową i sztuką reklamy. Obserwator nowych zjawisk w kulturze masowej, marketingu i nowych mediach. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu reklamy internetowej, content marketingu i storytellingu. Jeden ze współautorów książki „Praktyka brandingu” oraz autor książki „Opowieści w marketingu”.

Pomysłowość agencji reklamowych jest niezmierzona. Wiele przykładów na to znaleźć można szczególnie w kategorii zwanej ambient media, obejmującej reklamowe wykorzystania elementów przestrzeni publicznej. Oto kilka pomysłów na reklamy w toaletach – niekoniecznie szaletach miejskich. Chodzi tu raczej o miejsca intymne w klubach, restauracjach, kinach czy centrach sportowych. W takich miejscach, po których można się spodziewać, że są odwiedzane przez odpowiednią grupę docelową.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się