Odhacz sięOdhacz sięOdhacz sięOdhacz się

Odhacz się

Odhacz się
Jakub Żurawski

Jakub Żurawski

-

Jakub Żurawski

Jakub Żurawski

Nałóg nikotynowy jest jednym z tematów, jakkolwiek to zabrzmi, najbardziej wdzięcznych dla marketingowców. Co prawda mało gdzie można jeszcze reklamować wyroby tytoniowe, ale za to kampanie nakłaniające do zaprzestania palenia oraz reklamy środków pomagających w zwalczaniu tego nałogu spotykamy na każdym kroku.

Z tym że zazwyczaj słyszmy wciąż to samo: że palenie truje, że jest nieestetyczne, że szkodzi biernym palaczom i że nadaje płucom wygląd bitewnego pogorzeliska. Wszystko to prawda, a każdy rozsądny człowiek na takie argumenty dawno odpowiedziałby zerwaniem ze zgubnym szaleństwem. Czemu więc tylu wciąż pozostaje w jego szponach?

Pytanie z gruntu proste, odpowiedź jeszcze bardziej, ale wcielenie jej w życie jest dla wielu nieosiągalne.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja