Nałóg nikotynowy jest jednym z tematów, jakkolwiek to zabrzmi, najbardziej wdzięcznych dla marketingowców. Co prawda mało gdzie można jeszcze reklamować wyroby tytoniowe, ale za to kampanie nakłaniające do zaprzestania palenia oraz reklamy środków pomagających w zwalczaniu tego nałogu spotykamy na każdym kroku.
Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Z tym że zazwyczaj słyszmy wciąż to samo: że palenie truje, że jest nieestetyczne, że szkodzi biernym palaczom i że nadaje płucom wygląd bitewnego pogorzeliska. Wszystko to prawda, a każdy rozsądny człowiek na takie argumenty dawno odpowiedziałby zerwaniem ze zgubnym szaleństwem. Czemu więc tylu wciąż pozostaje w jego szponach?
Pytanie z gruntu proste, odpowiedź jeszcze bardziej, ale wcielenie jej w życie jest dla wielu nieosiągalne.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.