Reklama przełamała już niejedno tabu, śmiało podejmując tematy ludzkich dolegliwości, odruchów, potrzeb fizjologicznych. Nadal trudno jednak budować pozytywne skojarzenia z produktem, jeśli główne emocje towarzyszące problemowi, który ma on rozwiązywać, to wstyd i zażenowanie.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Przed takim właśnie niełatwym zadaniem stanęła agencja DraftFCB, przygotowująca kampanię dla producenta leku na wzdęcia Luftal.
Jak dość powszechnie wiadomo, dolegliwość, której przeciwdziała wspomniany specyfik, potrafi błyskawicznie zrujnować nawet najlepszy nastrój i zepsuć najwspanialsze chwile. Kolacja przy świecach, romantyczny spacer, wspólna kąpiel – to kilka przykładowych sytuacji, które zew fizjologii może zamienić w koszmar.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.