O wiatrach dyskretnieO wiatrach dyskretnieO wiatrach dyskretnieO wiatrach dyskretnie

O wiatrach dyskretnie

O wiatrach dyskretnie
Mariusz Ignar

Mariusz Ignar

-

Mariusz Ignar

Mariusz Ignar

Reklama przełamała już niejedno tabu, śmiało podejmując tematy ludzkich dolegliwości, odruchów, potrzeb fizjologicznych. Nadal trudno jednak budować pozytywne skojarzenia z produktem, jeśli główne emocje towarzyszące problemowi, który ma on rozwiązywać, to wstyd i zażenowanie.

Przed takim właśnie niełatwym zadaniem stanęła agencja DraftFCB, przygotowująca kampanię dla producenta leku na wzdęcia Luftal.

Jak dość powszechnie wiadomo, dolegliwość, której przeciwdziała wspomniany specyfik, potrafi błyskawicznie zrujnować nawet najlepszy nastrój i zepsuć najwspanialsze chwile. Kolacja przy świecach, romantyczny spacer, wspólna kąpiel – to kilka przykładowych sytuacji, które zew fizjologii może zamienić w koszmar.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja