Millennials oczekują większego zaangażowania biznesu w problemy współczesnego świata – badanie MSL Group - Marketing przy Kawie
Millennials oczekują większego zaangażowania biznesu w problemy współczesnego świata – badanie MSL Group
  • 0
  • 1
16.09.2014

Millennials oczekują większego zaangażowania biznesu w problemy współczesnego świata – badanie MSL Group

Na kluczowych pozycjach znalazły się kwestie związane z ekologią, gospodarką oraz zdrowiem. Aż 74 proc. polskich przedstawicieli pokolenia Millennials stwierdziło, że firmy powinny zaangażować się w działania zmierzające do poprawy kondycji i samooceny młodych ludzi.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55374 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

16 września 2014

15 września 2014