Nóż w gazecie – nowa fala gadżetomanii w prasie? - Marketing przy Kawie
Nóż w gazecie – nowa fala gadżetomanii w prasie?Nóż w gazecie – nowa fala gadżetomanii w prasie?Nóż w gazecie – nowa fala gadżetomanii w prasie?Nóż w gazecie – nowa fala gadżetomanii w prasie?

Nóż w gazecie – nowa fala gadżetomanii w prasie?

Nóż w gazecie – nowa fala gadżetomanii w prasie?
Jakub Müller

Jakub Müller

-

redaktor, Marketing przy Kawie

Jakub Müller

Jakub Müller

redaktor
Marketing przy Kawie

W branży marketingowej działa od 2005 roku. Autor kilkuset artykułów, felietonów, analiz i wywiadów w mediach internetowych i drukowanych. Współtwórca strategii marketingowych i prelegent na konferencjach branżowych. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu mediów i CSR-u.

„Gazeta Wyborcza” wspomaga sprzedaż, cyklicznie dołączając do swoich egzemplarzy... noże kuchenne. Akcja zaskakuje, choć zdaniem specjalistów można w niej dostrzec pewną konsekwencję. Wyścig gadżetów, uprawiany przez prasę kilka lat temu, już się jednak nie powtórzy. Jego wynik powinien być zresztą ostrzeżeniem dla wielu firm mediowych.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja