Wydawnictwo W.A.B. szuka testera kryminałów. To kolejna kampania z serii „najlepsza praca na świecie”. Takie akcje są uważane za kreatywne. W rzeczywistości dzisiaj, po dekadzie podobnych rekrutacji, jest to przewidywalne narzędzie, z którego wyparowała magia i kreatywność.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
W deklaracjach wszyscy kochają kreatywność. Marki chcą kreatywnych kampanii, agencje szukają kreatywnych pracowników, wszyscy pragną kreatywnych pomysłów. W praktyce jest dokładnie odwrotnie. Zdecydowana większość pracowników, nie tylko marketingu, woli wykonywać powtarzalne czynności. Kreatywność jest mącząca, wymaga wysiłku, a nie daje żadnej gwarancji efektu.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.