Nago, ale w Nike'achNago, ale w Nike'achNago, ale w Nike'achNago, ale w Nike'ach

Nago, ale w Nike’ach

Nago, ale w Nike'ach
Elżbieta Bromska

Elżbieta Bromska

-

Elżbieta Bromska

Elżbieta Bromska

Scena: mężczyzna, zupełnie nagi, nie licząc butów Nike Shox i piłkarskiego szalika, biegnie przez boisko, ścigany przez policjantów a dopingowany przez tłum. Gliniarze nie mogą go dogonić: uciekinier zyskuje nad nimi przewagę dzięki swoim butom. Oto główny pomysł reklamy Nike, właśnie podbijającej Amerykę.

Nike – gigant w branży odzieży sportowej, w zeszłym tygodniu rozpoczął nadawanie reklamy butów do biegania Shox NZ (cena 100 dolarów), wykorzystując jeden ze starych angielskich fenomenów – streakera, tj. osobę biegającą nago w miejscach publicznych, próbującą szokować ludzi. Reklamę nakręcono w Anglii: copywriter Jonatan Cude uznał, że w tym kraju streaking ma "uzasadnienie kulturowe".

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja