Nadchodzą złote czasy ambient mediówNadchodzą złote czasy ambient mediówNadchodzą złote czasy ambient mediówNadchodzą złote czasy ambient mediów

Nadchodzą złote czasy ambient mediów

Nadchodzą złote czasy ambient mediów
Dorota Rzeszutek

Dorota Rzeszutek

-

Dorota Rzeszutek

Dorota Rzeszutek

Wobec zmieniającej się szybko sytuacji na rynku reklamowym w Polsce – malejącej efektywności tradycyjnej reklamy, znudzenia konsumentów zasypywanych zewsząd komunikatami reklamowymi, rozwarstwienia kanałów komunikacyjnych, jak również grup docelowych, warto przyjrzeć się nowym możliwościom docierania do odbiorcy. Jedną z nich jest ambient.

To bardzo szerokie i trudne do zdefiniowania pojęcie. Ambient to innowacyjna i niestandardowa forma reklamy, wykorzystująca konkretne miejsca przestrzeni publicznej. W niekonwencjonalny sposób nadaje im nowy, określony wydźwięk, przekaz. Mogą to być wymyślne instalacje i formy reklamowe umieszczane na budynkach, ulicach, pojazdach, w parkach czy nawet na owocach – ambient korzysta bowiem z wszelkich możliwych metod przyciągania uwagi konsumenta.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja