Wobec zmieniającej się szybko sytuacji na rynku reklamowym w Polsce – malejącej efektywności tradycyjnej reklamy, znudzenia konsumentów zasypywanych zewsząd komunikatami reklamowymi, rozwarstwienia kanałów komunikacyjnych, jak również grup docelowych, warto przyjrzeć się nowym możliwościom docierania do odbiorcy. Jedną z nich jest ambient.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
To bardzo szerokie i trudne do zdefiniowania pojęcie. Ambient to innowacyjna i niestandardowa forma reklamy, wykorzystująca konkretne miejsca przestrzeni publicznej. W niekonwencjonalny sposób nadaje im nowy, określony wydźwięk, przekaz. Mogą to być wymyślne instalacje i formy reklamowe umieszczane na budynkach, ulicach, pojazdach, w parkach czy nawet na owocach – ambient korzysta bowiem z wszelkich możliwych metod przyciągania uwagi konsumenta.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.