„Gdy idzie do pracy, jestem tam. Podczas weekendu – jestem tam. Gdy w wakacje buduje zamki z piasku – jestem tam, obok jego syna. W nocy próbuje zapomnieć. Ale ja zawsze tam jestem. Jestem chłopcem, którego zabił siedem lat temu, bo jechał za szybko. I teraz musi z tym żyć”.
Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Nowa brytyjska kampania społeczna „Think!” – rządowa inicjatywa na rzecz poprawy bezpieczeństwa na drogach, opiera się na wyjątkowo szokujących kreacjach. Zacytowany tekst pochodzi z radiowego cyklu „Always there”. Towarzyszy mu emitowany od początku lutego w mediach krótki spot „Live with it”, szczególnie wstrząsający ze względu na to, że jego bohaterem jest dziecko.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.