Mobilne mosty – komunikacja mobilna jako uzupełnienie e-commerceMobilne mosty – komunikacja mobilna jako uzupełnienie e-commerceMobilne mosty – komunikacja mobilna jako uzupełnienie e-commerceMobilne mosty – komunikacja mobilna jako uzupełnienie e-commerce

Mobilne mosty – komunikacja mobilna jako uzupełnienie e-commerce

Mobilne mosty – komunikacja mobilna jako uzupełnienie e-commerce
redakcja

redakcja

-

Jeszcze w ubiegłym roku dla Allegro aplikacje mobilne nie były kanałem generującym znaczącą sprzedaż. Ułatwiały za to – i nadal ułatwiają – zakupy na styku handlu tradycyjnego i internetowego.

Od kilku lat w wielu sklepach pojawiają się tabliczki zabraniające fotografowania produktów za pomocą smartfonów. Zainstalowane w nowoczesnych komórkach aplikacje umożliwiają bowiem zeskanowanie kodu kreskowego towaru i błyskawiczne porównanie ceny w sklepie do tej oferowanej w Internecie, która jest z reguły niższa.

Zakazy są niezgodne z prawem, więc rynek tym bardziej musiał odpowiedzieć na zapotrzebowanie.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja