Marketingowa przygoda wahadłowcaMarketingowa przygoda wahadłowcaMarketingowa przygoda wahadłowcaMarketingowa przygoda wahadłowca

Marketingowa przygoda wahadłowca

Marketingowa przygoda wahadłowca
Wojciech Kaczmarek

Wojciech Kaczmarek

-

, Marketing przy Kawie

Wojciech Kaczmarek

Wojciech Kaczmarek

Marketing przy Kawie

Zaledwie kilka miesięcy temu pojawiła się plotka, że Pepsi negocjowała zakup biletu na rosyjski wahadłowiec. Efektem mógłby być największy promocyjny oddźwięk w historii marketingu – wart, jak podawano, równowartość 120 mln złotych. A gdyby szczęśliwy zwycięzca sponsorowanego przez markę reality show znalazł się na pokładzie Columbii?

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja