Od marketera do superbohatera, czyli jak wygrywać w czasach kryzysuOd marketera do superbohatera, czyli jak wygrywać w czasach kryzysuOd marketera do superbohatera, czyli jak wygrywać w czasach kryzysuOd marketera do superbohatera, czyli jak wygrywać w czasach kryzysu
Czas sięgnąć po marketingowe moce (fot. Sergey Nivens – Fotolia)

Od marketera do superbohatera, czyli jak wygrywać w czasach kryzysu

Od marketera do superbohatera, czyli jak wygrywać w czasach kryzysu

Agata Matuszewska-Pyc

-

business unit manager, Open Research

Agata Matuszewska-Pyc

business unit manager, Open Research

Doświadczony badacz rynku, socjolog z blisko 20-letnim stażem pracy po stronie największych agencji badawczych (Millward Brown, AC Nielsen) oraz producenta (USP Zdrowie) w działach insightów i trade marketingu. Specjalizuje się w badaniach komunikacji, strategii i badaniach shopperowych. Obecnie współpracuje z Robertem Droździkowskim w ramach projektów badawczo-strategicznych, których celem jest poprawa efektywności działań marketingowych na bazie gruntownej analizy danych, budowania wskaźników sukcesu, integracji działań komunikacyjnych wielu funkcji oraz identyfikacji i wzmocnienia istotnych zasobów marki.

Robert Droździkowski

-

CEO, owner, Conceptbox.pl

Robert Droździkowski

CEO, owner, Conceptbox.pl

Ma kilkanaście lat doświadczenia po różnych stronach biznesu (duże korporacje, średniej wielkości start-up, własna firma, agencje reklamowe, agencja badawcza). Realizował kilkadziesiąt projektów w charakterze konsultanta – projekty na styku różnych funkcji (marketing, sprzedaż, biznes, HR) i o różnym charakterze (m.in. innowacje produktowe, rebranding, otwarcie nowego kanału dystrybucji). Jest autorem ponad 30 projektów strategii firm i pozycjonowania marek z różnych sektorów (kosmetyki, finanse, elektronika, żywność, telekomunikacja). Dyplomowany facylitator projektów strategicznych i warsztatów grupowych (Szkoła Facylitacji Pathways).

Każdy kryzys rodzi nowych bohaterów. Dotychczasowe sposoby działania zostają przewartościowane, pojawia się potrzeba nowych. Jakiego bohatera wykreuje pandemia? Jakie cechy powinien on mieć? Czy w roli superbohatera w firmie może wystąpić specjalista marketingu?

W nadchodzących miesiącach w biznesie będzie panowała wielka niepewność. Będzie ona źródłem znacznych oczekiwań co do szybkiego efektu biznesowego podejmowanych działań marketingowych. Z jakich mocy musiałby skorzystać specjalista marketingu, aby w pełni wyjść naprzeciw tym oczekiwaniom – i aby faktycznie można było mówić, że przeszedł drogę od marketera  do superbohatera?

Już pierwsze tygodnie pandemii sygnalizują pewne zmiany, jeśli chodzi o obszary, w których będziemy upatrywać rozwiązań problemów związanych z epidemią.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja