Każdy kryzys rodzi nowych bohaterów. Dotychczasowe sposoby działania zostają przewartościowane, pojawia się potrzeba nowych. Jakiego bohatera wykreuje pandemia? Jakie cechy powinien on mieć? Czy w roli superbohatera w firmie może wystąpić specjalista marketingu?W nadchodzących miesiącach w biznesie będzie panowała wielka niepewność. Będzie ona źródłem znacznych oczekiwań co do szybkiego efektu biznesowego podejmowanych działań marketingowych. Z jakich mocy musiałby skorzystać specjalista marketingu, aby w pełni wyjść naprzeciw tym oczekiwaniom – i aby faktycznie można było mówić, że przeszedł drogę od marketera do superbohatera?
Już pierwsze tygodnie pandemii sygnalizują pewne zmiany, jeśli chodzi o obszary, w których będziemy upatrywać rozwiązań problemów związanych z epidemią.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.
Podobał Ci się artykuł?
Wesprzyj naszych redaktorów i dziennikarzy, stawiając dużą czarną.