Jak pokazuje przykład z Brazylii, w dobie nowych mediów wypromowanie własnej marki może udać się nawet firmie pozbawionej dużych środków finansowych. Tak jak udało się pozarządowej organizacji Davida, skupiającej byłe i obecne... prostytutki.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Stwierdzenie, że wypromowanie marki to trudne zadanie, nie jest odkrywczą tezą. Potrzebne jest określenie, kto ma kupować produkt, czyli jaka jest grupa docelowa. Trzeba również stworzyć założenia strategiczne: mówiąc żargonem marketingowym, „spozycjonować nowy brand”, czyli określić skojarzenia, jakie wzbudzi u konsumenta marka. Potem wystarczy już odpowiedni dobór mediów, w których umieścimy reklamy, odpowiednia dystrybucja – i gotowe.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.