Marka lekkich obyczajówMarka lekkich obyczajówMarka lekkich obyczajówMarka lekkich obyczajów

Marka lekkich obyczajów

Marka lekkich obyczajów
Jakub Müller

Jakub Müller

-

redaktor, Marketing przy Kawie

Jakub Müller

Jakub Müller

redaktor
Marketing przy Kawie

W branży marketingowej działa od 2005 roku. Autor kilkuset artykułów, felietonów, analiz i wywiadów w mediach internetowych i drukowanych. Współtwórca strategii marketingowych i prelegent na konferencjach branżowych. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu mediów i CSR-u.

Jak pokazuje przykład z Brazylii, w dobie nowych mediów wypromowanie własnej marki może udać się nawet firmie pozbawionej dużych środków finansowych. Tak jak udało się pozarządowej organizacji Davida, skupiającej byłe i obecne... prostytutki.

Stwierdzenie, że wypromowanie marki to trudne zadanie, nie jest odkrywczą tezą. Potrzebne jest określenie, kto ma kupować produkt, czyli jaka jest grupa docelowa. Trzeba również stworzyć założenia strategiczne: mówiąc żargonem marketingowym, „spozycjonować nowy brand”, czyli określić skojarzenia, jakie wzbudzi u konsumenta marka. Potem wystarczy już odpowiedni dobór mediów, w których umieścimy reklamy, odpowiednia dystrybucja – i gotowe.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja