Arkana skutecznego e-mailinguArkana skutecznego e-mailinguArkana skutecznego e-mailinguArkana skutecznego e-mailingu

Arkana skutecznego e-mailingu

Arkana skutecznego e-mailingu
Tomasz Gregorczyk

Tomasz Gregorczyk

-

dziennikarz, Marketing przy Kawie

Tomasz Gregorczyk

Tomasz Gregorczyk

dziennikarz
Marketing przy Kawie

Ma na koncie wywiady z Jackiem Troutem, Philipem Kotlerem, Alem Riesem, Chickiem Coreą, Waynem Shorterem, Ornettem Colemanem i Sonnym Rollinsem.Dziennikarz Programu 2 Polskiego Radia. Stały felietonista miesięcznika „Muzyka w Mieście”, redaktor kwartalnika kulturalnego „Fragile”. Publikował m.in. w magazynie „Glissando”, „Ruchu Muzycznym”, „Jazz Forum”. Dla Marketingu przy Kawie pisze od 2006 roku.

Pięć sekund ma do dyspozycji marketer, aby przykuć uwagę odbiorcy e-maila i skłonić go do jego otwarcia. Tyle czasu poświęca średnio użytkownik poczty elektronicznej na decyzję, czy skasować, czy otworzyć e-mail. Z roku na rok coraz mniej czasu poświęcamy na czytanie reklamowych wiadomości, więc coraz więcej szczegółów należy uwzględnić przy ich tworzeniu. Jednak nawet najlepiej skonstruowany e-mail będzie stracony, jeśli nie trafi do odpowiedniego adresata.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się