Krowa, co dużo ryczy, mało mleka daje - Marketing przy Kawie
Krowa, co dużo ryczy, mało mleka dajeKrowa, co dużo ryczy, mało mleka dajeKrowa, co dużo ryczy, mało mleka dajeKrowa, co dużo ryczy, mało mleka daje

Krowa, co dużo ryczy, mało mleka daje

Krowa, co dużo ryczy, mało mleka daje
Jacek Szlak

Jacek Szlak

-

redaktor naczelny, Marketing przy Kawie

Jacek Szlak

Jacek Szlak

redaktor naczelny
Marketing przy Kawie

Od 1997 r. zajmuje się marketingiem zarówno od strony praktycznej, jak i teoretycznej. Od 2003 r. prowadzi serwis Marketing przy Kawie. Publicysta zajmujący się komunikacją marketingową i sztuką reklamy. Obserwator nowych zjawisk w kulturze masowej, marketingu i nowych mediach. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu reklamy internetowej, content marketingu i storytellingu. Jeden ze współautorów książki „Praktyka brandingu” oraz autor książki „Opowieści w marketingu”.

Jednak przysłowia czasem tracą swój sens. Pamiętają Państwo zapowiedzi Michała Wiśniewskiego o wydaniu płyty solowej za pięć złotych? Jest niemal jak w radiu Erewań. Ani to prawdziwa płyta, ani za pięć złotych. Szum jednak już jest wystarczający, żeby podbić sprzedaż. Cokolwiek to będzie.

Zapowiedzi z września mówiły, że przed świętami pojawi się solowa płyta lidera Ich Troje. Jak grom z jasnego nieba spadła nagle wiadomość, że płyta będzie sprzedawana po 5 złotych. Spowodowało to wielką medialną dyskusję. Z jednej strony wielkie wytwórnie argumentowały, że to zupełny bezsens i niemożliwość, z drugiej starały się dociec, jak to możliwe, żeby nie dopłacając do interesu wydać tani krążek.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja