Durex ma świetny pomysł, jak wykorzystać marketingowo walentynki. Prosty i zabawny konkurs wyzwoli naszą kreatywność i jednocześnie przekaże antykoncepcyjne przesłanie marki. Kto ma zdolności plastyczne, z pewnością ucieszy się z możliwości malowania plemnikami po damskim brzuchu.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Wybierzcie odpowiednie tło waszych działań i dajcie upust swoim plemni… swojej kreatywności ;-).
Tymi słowami firma Durex zachęca do wzięcia udziału w swoim walentynkowym konkursie na stronie www.durex.pl. Nazwa konkursu: Prokreator. Z marketingowego punktu widzenia to dość odważne, a właściwie – ryzykowne. Budzi oczywiste skojarzenie z prokreacją, której użytkownicy produktów Dureksa zapewne woleliby uniknąć.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.