Kreacja bez prokreacjiKreacja bez prokreacjiKreacja bez prokreacjiKreacja bez prokreacji

Kreacja bez prokreacji

Kreacja bez prokreacji
Marek Ronik

Marek Ronik

-

dziennikarz, Marketing przy Kawie

Marek Ronik

Marek Ronik

dziennikarz
Marketing przy Kawie

Durex ma świetny pomysł, jak wykorzystać marketingowo walentynki. Prosty i zabawny konkurs wyzwoli naszą kreatywność i jednocześnie przekaże antykoncepcyjne przesłanie marki. Kto ma zdolności plastyczne, z pewnością ucieszy się z możliwości malowania plemnikami po damskim brzuchu.

Wybierzcie odpowiednie tło waszych działań i dajcie upust swoim plemni… swojej kreatywności ;-).

Tymi słowami firma Durex zachęca do wzięcia udziału w swoim walentynkowym konkursie na stronie www.durex.pl. Nazwa konkursu: Prokreator. Z marketingowego punktu widzenia to dość odważne, a właściwie – ryzykowne. Budzi oczywiste skojarzenie z prokreacją, której użytkownicy produktów Dureksa zapewne woleliby uniknąć.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja