Kot i reklamodawca w rozkrokuKot i reklamodawca w rozkrokuKot i reklamodawca w rozkrokuKot i reklamodawca w rozkroku

Kot i reklamodawca w rozkroku

Kot i reklamodawca w rozkroku
Michalina Łubecka

Michalina Łubecka

-

Michalina Łubecka

Michalina Łubecka

„Co nowego, kotku?” – brzmi pytanie na plakacie z panią i włochatym pupilkiem między nogami. Ten nietypowy duet w dwuznacznej pozycji reklamuje nic innego jak woskowanie okolic intymnych. Miało być estetycznie, miało być charytatywnie, a nie obeszło się bez skandalu.

Kampania ulotkowa i plakatowa przeprowadzona u progu lata na przedmieściach Gold Coast (południowo-wschodnie Queensland) przez salon kosmetyczny Recreate Yourself oburzyła Australijskie Lobby Chrześcijańskie.

„W telewizji takich rzeczy nie można reklamować w czasie, kiedy przed ekranami są dzieci. Okazuje się jednak, że przestrzeń publiczną wolno wypełniać pełnymi seksualnych sugestii przekazami, które uprzedmiotawiają kobiety” – stwierdził Lyle Shelton z tej organizacji.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja