„Co nowego, kotku?” – brzmi pytanie na plakacie z panią i włochatym pupilkiem między nogami. Ten nietypowy duet w dwuznacznej pozycji reklamuje nic innego jak woskowanie okolic intymnych. Miało być estetycznie, miało być charytatywnie, a nie obeszło się bez skandalu.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Kampania ulotkowa i plakatowa przeprowadzona u progu lata na przedmieściach Gold Coast (południowo-wschodnie Queensland) przez salon kosmetyczny Recreate Yourself oburzyła Australijskie Lobby Chrześcijańskie.
„W telewizji takich rzeczy nie można reklamować w czasie, kiedy przed ekranami są dzieci. Okazuje się jednak, że przestrzeń publiczną wolno wypełniać pełnymi seksualnych sugestii przekazami, które uprzedmiotawiają kobiety” – stwierdził Lyle Shelton z tej organizacji.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.