Koniec marek tytoniowych? - Marketing przy Kawie
Koniec marek tytoniowych?Koniec marek tytoniowych?Koniec marek tytoniowych?Koniec marek tytoniowych?

Koniec marek tytoniowych?

Koniec marek tytoniowych?
Jakub Müller

Jakub Müller

-

redaktor, Marketing przy Kawie

Jakub Müller

Jakub Müller

redaktor
Marketing przy Kawie

W branży marketingowej działa od 2005 roku. Autor kilkuset artykułów, felietonów, analiz i wywiadów w mediach internetowych i drukowanych. Współtwórca strategii marketingowych i prelegent na konferencjach branżowych. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu mediów i CSR-u.

Produkty sprzedawane w identycznych, prostych opakowaniach, zakaz jakiegokolwiek eksponowania logo. Tak już niedługo może wyglądać rynek papierosów. Wraz z eliminacją palenia z przestrzeni publicznej – może to oznaczać koniec konsumenckich marek tytoniowych i powrót papierosów do poziomu tzw. produktów podstawowych, takich jak mąka czy cukier.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja